Brendan
    Urval pågår just nu för ansökan för sommarterminen 2016. Antagningsbeskedet kommer den 2:a maj, alltså på måndag. Till skillnad från vår- och höstterminernas besked behöver du inte svara på beskedet (alltså tacka ja eller nej till platser). Reservantagningen sköts av de enskilda högskolorna och universiteten, så det kommer heller inget andra antagningsbesked som det vanligtvis brukar göra.
    Mer information hittar du på: https://www.antagning.se/sv/Nyheter---samlingsplats/antagning-till-sommarkurser/
    men också på respektive högskolas eller universitets hemsida!

    Lycka till med dina studier!
    MVH,
    • Julia : Tack så jättemycket Brendan för värdefull information!
    • : Ingen orsak!

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Tack  Brendan!

    Du har rätt i allt du skriver i din "fråga" som inte är någon fråga, utan relevant och värdefull information!

    Vi tackar mycket för det!

    Vänliga hälsningar

    Julia Syv