Anna
    Hej. Jag jag har redan tagit studenten men jag undrar om man kan gå på gymnasiet igen för jag har ig i betyg? jag vill läsa djurvård och hund? på gymnasiet eller vet du om man kan läsa det någonstans?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, nä, själva ungdomsgymnasiet är du för gammal för - det bästa du kan göra är att kontakta din hemkommuns vuxenutbildning (Komvux) och kolla vilka kurser som du kan komplettera eller om det finns andra utbildningar du kan söka till. Boka en tid med en Syv där och gå igenom dina alternativ. /Lena, Syv