Ali

    Hej. Jag har sökt till socionom programmet i Jönköping och för några dagar sedan fick jag andra antagningsbeskedet. Det står följande: Betyg gymnasiet kompletteringsgruppen (BII) Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 2 Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 10 HP med lägsta j-tal (PJ) Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 6 Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 16 Har jag goda chanser att komma in?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ali,
    hoppet är inte ute, du har en chans att komma in... men omöjligt att ge ngn garanti. FRåGA SYV kommer hålla tummarna för dig! LYCKA TILL!