Carolina
    Hej!
    En kurs jag läser har avslutats och vi elever trodde att kursen skulle hålla på i tre år. Vi fick veta nu, att kursen avslutats och tydligen så har vi fått betyg. Betyg som vi inte visste att vi fått, varken några betygsunderlag eller rättning av uppgifter har förekommit.
    Vad gör vi nu??

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, om hela klassen har missuppfattat kursens start och slutdatum verkar det vara ett ärende för rektor på skolan som får utreda det du nämner i din frågeställning. Rektor har hela ansvaret. /Lena, Syv