hamideh
    Hej. jag har sökt utbildningen ( tandsköterska ) i malmö och ser att det står bokmärkt . vad betyder detta och vill veta att för att söka den ska man skicka bara betygen om svenska B , engelska A . matematik A , till er?

    tack.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag tror du måste kontakta skolan direkt för den detaljinformationen eftersom vi bara är ett webbaserat forum för allmänna frågor om studier och yrkesutbildningar. /Lena, Syv