Jennifer
    Har jag en chans att bli antagen tilll att läsa datateknik på JU. Personen som blev antagen sist gång hade 0.5 poäng mer än vad jag har. Hur stor är chansen att jag blir antagen/hamnar reserv- och sedan blir antagen?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Det är egentligen omöjligt att säga var antagningsgränser kommer att gå nästa gång, därför att många olika faktorer påverkar det! Vi håller tummarna för att du kommer in, lycka till!