Marina
    Undrar om jag hinner få svar på hp innan det är dags att söka till högskola? Hp är 28 mars och sista dag att söka till högskola är 15 april. Kram! Marina

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, resultat av HP kommer till antagning.se automatiskt. Du behöver inte tänka på när du får resultat utan du söker till en högskoleutbildning innan 15 april och gör ditt bästa på hp den 28 mars, det är inget annat du behöver oroa dig för - kompletteringar till ansökan tas emot fram till mitten av juni och resultat av hp kommer in långt innan dess. Lycka till på hp! Med vänlig hälsning, Mikael