Marina
    Jag skall skriva högskoleprovet imorgon! Är sjuktnervös! Vad är det viktigaste att tänka på kvällen innan???

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Det viktigaste inför hp: ta med dig legitimation! Kom till provlokalen i god tid och tänk på att det inte finns ngt som heter "godkänt" på hp, du får resultat som du kan förbättra i oktober och gå lägg dig nu och sov gott! Lycka till!
    Du får gärna berätta vad du tyckte om upplevelsen:att göra högskoleprovet idag, den 28 mars 2015? Var det som du trodde det skulle vara?