Sofia
    Jag kommer inte in på min firstclass och jag vet inte varför. Jag har haft samma lösenord väldigt länge men det funkar bara inte och därför kan jag inte logga in och tacka ja till mitt val. Jag har försökt ringa syv flera gånger men hon är på semester. Jag undrar bara om det finns något jag kan göra.
    Tack.

    2 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Sofia,
    det var tråkigt att höra att det inte funkar för dig att logga in på Antagningssidan.
    Idag är det sista dagen att svara på Antagningsbeskedet.
    Jag råder dig göra följande:
    1. skicka epost till Antagningskansliet IDAG, förklara vad som hände. De kommer att läsa ditt mail på måndag, men de ser att du skickade mail den 25 juli, som var sista dagen att svara;
    2. gå in på https://www.facebook.com/GymnasieantagningHalland och skriv meddelande på sidan där - också helst IDAG /och du kan i ditt mail skriva att du även kontaktade dem via Facebook/.
    3. på måndag kan du ringa till Antagningskansliet, helst tidigt på förmiddag /kontorstid börjar kl.8.00/.
    Här får du kontaktuppgifterna till Antagningskansliet:
    Gymnasieantagning Halland
    Postadress:
    Nyhems plan 2
    311 35 Falkenberg
    Tel: 0346-88 68 97, 88 52 08
    [email protected]

    Du kan även (som komplement till det, som jag föreslog ovan) kontakta din nya skola, skicka epost till dem & ring dem på måndag (i fall du inte får kontakt med Antagningskansliet).

    Lycka till!
    Milla SYV
    Studie- och yrkesvägledare
    Ludmila SYV på FrågaSYV
    Hej, din syv är på semester, skriver du. Ring kommunväxel och be att bli kopplad till en jourhavande syv i din kommun. Håller tummarna för att det ordnar sig med din utbildningsplats! Syv Ludmila