Anonym
    Hej. Jag hade en provträning igår hos ett fotbollsgymnasium och tränaren sa att ifall man inte hade detta gymnasium som förstahandsval så kommer man inte antas. Problemet är bara att jag inte har en aning om hur man ändrar. Jag kan bara gå in på min ansökan men kan inte ändra på den. Ändrar man ansökan på samma plats som man söker eller finns det något annat sätt? Länk till hemsidan där jag gjorde min ansökan: https://gymnasieansokan.svenskfotboll.se

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Anonym;
    var god kontakta med din fråga Pernilla Karlsson, [email protected]

    Pernilla K. kan gå in i systemet och ändra. Eleven måste maila henne: namn, användar namn (mailadress) samt i vilken ordning eleven vill rangordna.

    Med vänlig hälsning och lycka till!
    ANNA