Anna
    Hur är betygen på cybergymnasiet , kultur inriktningen (HU)? Vilka poäng går de flesta in med?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, Cybergymnasiet finns på lite olika platser, i Stockholm kan du se slutantagningsbetyg från i höstas här http://www.gyantagningen.se/slutliga-antagningar.html

    Om du vill veta hur antagningspoängen ser ut på andra skolor så får du kontakta din Syv på skolan som bör kunna veta var du kan hitta statistik från just de skolor du kan söka till inom ditt område. /Lena, Syv