Lisa
    Finns det mycket jobb för bilskadeoperatör inom Skåne? Vad krävs för att bli en bilskadeoperatör om man inte har läst gymnasiet?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Lisa, undrar om det här är rätt yrke, som du tänker på http://www.framtid.se/profession/bilskadereparator/
    eller om du menar skadereglerare inom Försäkringsbolag?

    Förtydliga din fråga lite - t.ex. skicka yrkesbeskrivning eller en jobbannons från arbetsförmedlingens hemsida - så att jag är säker på vilket yrke vi pratar om, OK`?
    *L* :-)
    Återkom snarast! Så hjälper vi dig med info-.
    Anna SYV