Emma
    Hejsan!
    Jag en vän som har gjort sitt slutliga efterhandsval. Men hon ångar sig och skulle vilja gå på sitt föredetta 1:val som hon blev antagen till. Är det möjligt att hon kan byta tillbaka? Isåfall hur? Eller står hon kvar på programmet som hon först blev antagen till? Snälla svara inom kort! Tack på förhand.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, din vän får kontakta sin Gymnasieantagning och rådgöra hur hon ska välja tillbaka till sitt ursprungsval - det är dom som har hand om alla ändringar. /Lena, Syv