Shann

    Hej, jag vill ansöka till Karlstad universitet och gör det genom antagning.se. Jag försöker anmäla mig till ämneslärare programmet för höstterminen 2020. Jag hade tänkt att söka religion som huvudämne och historia som andra ämne då man måste välja två ämnen inom denna program fick jag för mig. När jag försöker anmäla mig kan jag bara anmäla till huvudämnet religion men inte ett till ämne. Hur gör jag?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hejsan, ring till Antagning.se - 0771-550 720 kl.9 - 16 (vardagar).
    Du kan också försöka kontakta Antagningsgruppen på Karlstad Universitet (kontaktuppgifter borde du kunna få från Antagning.se - fråga om det när du ringer till dem, eller från växel på Karlstad Universitet).
    Vänligen
    Julia

    • : Okej ska göra det tack så mycket för det snabba svaret :)
    • Anna : vi på Fråga syv är glada om våra svar blir till hjälp! Lycka till!