Tova
    Jag behöver ansöka till kursen jag ska ta nu på vårterminen inom mitt program via antagning.se, men när jag gör det (efter att först ha loggat in via min studentportal) och jag har lagt till den kursen, står det sedan när jag går vidare med min anmälan att jag har sökt till kursen "som fristående kurs". Det vill jag inte göra, jag vill söka till den som del av mitt program. Vad är det jag behöver göra annorlunda? Eller står det bara så oavsett om man tar kursen fristående eller som del av ett program?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej Tova,
    kontakta antagning.se - tel.nr 0771-550 720 och tel.tid på vardagar kl.9-16 eller fråga studievägledare på den institutionen där ditt program ges. Vi på FRåGA SYV kan inte svara på den frågan för att vi jobbar inte med administration kring antagningar.

    Studie- och yrkesvägledare