Elev

    Hej jag vet att man gör det på antagning.se och jag har lyckats skapa ett konto och har valt de programmen jag tänker söka men varje gång jag går in så startas den om. Måste jag skicka in ansökan för att det ska sparas? Kan jag gå tillbaka och ändra mina val efter att ha skickat in den?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Ene!
    det bästa rådet jag kan ge dig är att du ringer till Antagning.se på tel.nr 0771-550720 - tel.tid på vardagar kl.9 till 16. Det kan vara något tekniskt problem eller så gör du inte som det är tänkt att man ska göra - kan kanske också bero på vilken webbläsare du använder (ibland funkar det i vissa webbläsare samtidigt som det i andra inte gör). Trots att det är anmälningsperiod just nu brukar man komma fram på telefon till antagning.se relativt snabbt (jag tror inte du ska behöva vänta mer är en kvart i telefonen, så ring dem snarast). Hoppas du får hjälp av antagning.se och löser det problemet som du stött på + får även svar om vilka möjligheter som finns att ändra i sin ansökan i efterhand. Lycka till!