Hej Frida,

    jag råder dig kontakta personal på den institutionen där du fortfarande är inskriven som studerande på lunds universitet. Det kan finnas olika rutiner kring avhopp på olika lärosäten och även på olika institutioner på samma lärosäte. Om du uppger vilken institution på lunds universitet som din fråga gäller kan jag försöka få reda på vilka rutiner som gäller för just den institutionen och svara till dig om det.

    • SYV-besökare : Japp, håller med att det kan finnas lite olika rutiner kring avhopp på olika ställen. Skulle tro att det är administratören som registrerar avhopp men om man behöver göra ngt mer än endast meddela administratören - törs jag inte heller svara på. Tips! ring till studievägledare på centrala vägledningen på lunds universitet och fråga dem: tel.nr 046-222 77 89 och 046- 222 7056
    • : institutionen för miljö och klimatforskning
    • SYV-besökare :

      I så fall ta kontakt med Yvonne Persson som är Studierektor för grundutbildningen & Studievägledare på den aktuella institutionen: [email protected]  tel.nummer: 046-222 37 82