Riwaa
    Hej,

    Det är så att jag är väldigt intresserad av apotekstekniker utbildningen vill läsa det på semidistans, där kräver de att man ska ha jobbat inom vård, försäljning eller service i minst 6 månader på heltid. Deg är så att jag har jobbat som vikare och haft ett sommar jobb hela 2013, har jobbat in då och då jag är timanställd vikarie, men det är inte heltid, har jag fortfarande chans attt komma in? I så fall hur stor är chansen?
    Tack,
    Mvh Riwaa

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är det svårt för mig att svara på det. Jag föreslår att du kontaktar skolan och utbildningen direkt eftersom det är bara dom som kan bedöma detta. /Lena, Syv