Amanda Rose
    Hej har gått som stylist på gymnasiet i 3 år och gått ut med studiebevis, men skulle vilja bli djurvårdare/djurskötare. Hur går jag tillväga eftersom ja blir 20 nu i september? och hittar inte hur man går tillväga nånstans för att bli djurskötare utan naturbruks utbildning?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Fråga på komvux i den kommunen där du är folkbokförd. Sök praktik eller jobb inom djurskötsel och då kan du sen kanske komma in på en yrkeshögskola.