Parnian
    Hej SYV! Jag började första ring på Viktor Rydberg Odenplan för drygt en och en halv månad sedan. Men sedan dag ett har jag inte trivts i min klass. Problemet är inte att folk i min klass är otrevliga mot mig utan jag känner att jag inte passar in eller kan/vill prata och få kontakt med dom. Jag har fått ca 3 nya vänner som jag faktist trivs med i klassen, men resten är jag väldigt olycklig med. Jag trivs inte på lektionerna och mina vardagar är väldigt tråkiga. Jag har blivit erbjuden att byta klass men just nu går jag programmet Natur-bild (300p bild) och om jag skulle byta klass betyder det att jag skulle behöva ändra linje till natur natur. Jag vet inte hur den nya klassen är och jag är väldigt kluven över vad jag borde göra. Vad har ni för råd?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Hej  Parnian,

    jag har råd till dig att du frågar om du kan PROVGÅ i den nya klassen under en tid - minst en dag, kanske flera dagar... innan du bestämmer dig.

    Hälsningar

    Milla SYV

    Studie- och yrkesvägledare