Måns
    Hej! Jag går nu sista året på gymnasiet och har tänkt söka vidare till Industriell Ekonomi nästa år. Jag har hört att man kan ta en kandidatsexamen i ekonomi parallelt till civilingenjörsstudierna genom att tillgodoräkna många av kurserna. Hur går detta till?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Var god ställ den frågan till studievägledare på ekonomiska institutioner på de lärosätena där du vill ta ut examen/examina.