Chibuzor

    Jag har fått studieomdöme 2, två gånger och registerat de på antagning.se . Så om jag får studieomdöme 4 kommer 4:an att räka in istället för 2:an , när antagning.se går igenom min anmälan och mina betyg och intyg?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Ladda upp alla dina betyg på antagning.se och om du är osäker på vad som gäller är det absolut bästa att ta kontakt med personal på antagning.se för att det är de som bäst kan svara på din fråga t.ex ring dem 0771-550720 tel.tid på vardagar kl.9-16.