Marcus
    Hur gör piloterna när de arbetar? är dom hemma mycket? var sover dom om de landar på kvällarna på en flygplats?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'ima' (2 st.)

    • Hejsan123

      Hoppa av gymnasiet?

      Hej, undrar vad man kan göra istället för gymnasiet om jag skulle hoppa av nu i åk 1?, är 17 år gammal just nu. Eller om man kan ta en liten paus från skolan ett tag.

      Liselotte: : Hej Frida,Som studie- och yrkesvägledare vill jag avråda från att hoppa av gymnasiet om man inte har en bra plan för vad man ska göra i stället. Vad kan man göra i stället för att gå... Läs hela svaret
    • Emma

      Om jag aldrig klarar matten men vill gå konstnärlig utbildning?

      Finns det några andra sätt att komma in på ett nationellt program än via Introduktionsprogram om man har ett funktionshinder? Ett hinder som gör att man kanske aldrig kommer att klara alla av de tre viktigaste ämnena svenska, engelska och matte? Finns det några skolor med program som gör...

      Anna: : Hej, jag vet inte vilken inriktning på ES som du vill komma in på. Och det kan vara viktigt att veta. T.ex finns det i Stockholm 22 gymnasieskolor som erbjuder ES med olika... Läs hela svaret