Vicki
    Hej! Jag slutade nian i våras och befinner mig just nu som utbytesstudent i USA. Jag har inte funderat så mycket alls på gymnasiet och vet inte vad jag ska gå. Finns det någon möjlighet att få en gymnasietidning skickad hit? Och vem pratar jag med för att få tillgång till webben att söka till gymnasiet till våren?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du bör kunna få tag i kontaktuppgifter till din Gymnasieantagning via din hemkommuns hemsida där du även kan se vilka gymnasier du har tillgång till. Om det är ok att du mejlar mig igen din hemkommun så kan jag kanske hjälpa dig att spåra. /Lena, Syv