Millis
    Jag har precis kommit in på Historiaprogrammet i Lund och hade gärna velat veta hur man hitta andra som också har det :)

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så finns det inga offentliga listor på vilka som kommit in. Reservantagningar är fortfarande igång så det kan fortfarande förändras vilka elever som hamnar var. /Lena, Syv