Jan
    Hejsan,
    om jag behöver hitta kaa-ansvarig, kommunens aktivitetsansvarig - säg i Malmö, hur gör jag det? Var står det någonstans vem som är kommunens aktivitetsansvarig?
    mvh
    Janne
    • : Gå in på din kommuns hemsida och sök på 'kommunala aktivitetsansvaret' i sökrutan. Då borde du få upp både info och kontaktuppgifter till dem. Malmös aktivitetsansvar hittar du här: https://malmo.se/Service/Utbildning-och-barnomsorg/Gymnasieskola/UngMalmo.html
    • Anna : Tack så mycket Alicia för ditt svar! Jag har nu svarat med samma info i ett "svar". Det är inte alltid frågeställaren uppmärksammar att Svar finns i en Kommentar. :)

    2 Svar

    SYV-besökare SYV

    Hej,

    Ansvarig för det kommunala aktivitetsansvaret i Malmö är Pia Diurhuus-Gundersen. Hon är enhetschef för UngMalmö, en enhet som jobbar bl.a. med just KAA, kommunens aktivitetsansvar.

    Pias telefonnummer är 0723-564077 och e-postadress [email protected]. Frågor om vilka personer som jobbar med KAA i Malmö kan just hon bäst svara på.