Angelica
    Hej! Hur högt meritvärde måste man ha för att komma in på de flesta gymnasium? I detta fall är det då Väsby Nya Gymnasium (som ligger i Väsby) som jag är ute efter.
    Tacksam för svar!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, eftersom antagningspoängen växlar från år till år på olika skolor så är det svårt att säga hur högt meritvärde du behöver. Du får kolla statistik från åren innan hur mycket det brukar vara. http://www.gyantagningen.se/slutliga-antagningar.html

    /Lena, Syv