Stefhan
    Hjälp!!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du får kontakta program/skolan du vill byta till - det är upp till dom att bedöma om de kan ta in dig så här sent på läsåret. Det kan vara svårt att byta till ett helt nytt program - då kanske du måste välja om i omvalet och börja om från ettan. Det kan också spela roll om du läst klart det du skulle komplettera från grundskolan.

    Boka en tid med din Syv på skolan för att få hjälp med processen och omvalet om du måste välja om eller hjälp att kolla andra program. /Lena, Syv