Kimia
    Hej,
    det är så att jag har skickat ett mail till antagning.se,men det är så att de har inte svarat.
    Jag vill få reda på vilka man i första hand ger utbildningsplatser till -för läkarprogrammet?
    Och även vilka som i andra&tredje hand får utbildningsplats?
    Det är väldigt viktigt för mig att få svar på min fråga!

    Mvh

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia,
    ha tålamod. Det är inte alls konstigt om du får vänta ett par veckor på svar från Antagning.se. Har du skickat en fråga till dem, kommer du att få svar men det kan dröja, som sagt, i upp till två veckor. Det är många som mailar till dem och de svarar så fort de kan. Vi vet att de gör sitt bästa för att besvara alla frågor.
    Bästa hälsningar
    Julia SYV