Hej Sylwia,
    det bästa tipset jag kan ge är att du tar kontakt med vuxenutbildningen i Skurup. Kontaktuppgifter finns på www.skurup.se. Om du mailar till personal på vuxenutbildningen är det bra om du direkt uppger ditt fullständiga namn, ditt personnummer (10 siffror) och vilket år är betygen från och i vilka kurser (i alla fall det du kan minnas) - detta för att underlätta för dem att se om de hittar uppgifter om dina betyg i sina datorer.
    Om de inte kan hitta uppgifter - pga de är "för gamla" - måste de ändå ge dig svar ang. hur du ska gå tillväga för att få fram kopior på dina betyg.

    Vänligen
    ANNA