Mathias

    Hej! Har gått klart mitt första år på gymnasiet och hade tänkt göra en ansökan till Adolf Lindgren stiftelsen, men för att göra det behöver man betyg/studieintyg. Om jag förstått det rätt är ett studieintyg ett intyg på att man studerar på heltid, men vet dock inte vart man kan hitta varken betyg eller studieintyg. Vet ni vart man skulle kunna hitta det?

    1 Svar

    Melina SYV på Framtidsskolan

    Hej Mathias!

    Kontakta din skola så kan din mentor/ eller studie- och yrkesvägledare / rektor hjälpa dig med det :-)

    Vänliga hälsningar
    Melina, studie- och yrkesvägledare