Ida
    Hej!
    Jag trivs inte i min skola och på min utbildning, jag undrar om man kan söka en distansutbildning, om det finns i Göteborg och om man kan söka nu, och komma in direkt?

    1 Svar

    Lotta SYV
    Hej

    Kolla på nätet vilka distansgymnasier som finns att välja på sen tar du kontakt med Gymnasieantagningen där du bor för att söka till gymnasiet du vill gå på. Behöver du hjälp ta kontakt med din studie- och yrkesvägledare på skolan där du går.

    Du säger att du inte trivs på din skola, finns det alternativ på skolan där du redan går? Annan klass? Annat program?

    Lycka till!//Lotta