William
    Jag har bytt linje inom skolan jag går på och nu så ska jag enbart byta skola. Kommer detta synas när jag får mina slutbetyg vid studenten eller kommer det bara att stå vilken skolan jag tog studenten på samt mina slutbetyg?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det är din skola där du tar studenten som utfärdar din examen - så din förra skola kommer nog inte nämnas. Du kan säkert få mer detaljerad information från din skolas expedition eller skolassistent som utfärdar betygen. /Lena, Syv