Martina
    Hej, jag har valt ett gymnasium men har ångrat mig på det valet. Jag ville byta men hann inte innan sista "ångrings" datumet. Jag har hört att man kan byta gymnasium när alla har börjat. Min fråga är då hur lång tid jag har på mig att byta? En vecka? En månad?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, allt beror ju på om mottagande skola har plats när du kontaktar dom- det kan ju variera. Du bör kontakta dom så fort skolan startar och fråga om det har platser och om inte att du får stå på kö. /Lena, Syv