Kalle
    Hej! Jag undrar hur många gånger man får söka samma högskoleutbildning givet att man har tackat nej till sin plats inför andra urvalet. Jag undrar även om man fortfarande får söka en utbildning som man tidigare har hoppat av i förtid.

    Tack så mycket för hjälpen!

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Kalle,
    känner inte till någon begränsning på hur många ggr man får söka samma utbildning. Och jag tror inte det är någon skillnad på den punkten, om man hoppat av förut från samma utbildning. Man får alltså söka samma utbildning hur många ggr som helst.
    Vänligen
    ANNA