Janice
    Min skola gav oss en katalog över gymnasium och då märkte jag att det bara fanns två gymnasium med humanistisk linje. finns det inte några mer gymnasium med det i Göteborg ??

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det kan nog stämma - det kan vara ganska ont om just gymnasium som har Humanist - dock är jag dåligt uppdaterad på Göteborg. När jag söker här på Gymnasieguiden inom Västra Götalands län så får jag fram dessa http://www.gymnasieguiden.se/#!/sok?&lan=o&program=program_17&intressetyper=

    Din Syv borde vara mer uppdaterad än jag eftersom min bas är Stockholm - boka en tid för korrekt info.
    /Lena, Syv