Chularat
    Hej, jag har 180 poäng och jag kom in på bygg och undrar om jag kan byte till ES-media och annat ort? För där jag bor i, har dom inte media linje.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det du får göra är att du kontaktar din Gymnasieantagning som bör ha en blankett där du kan utöka dina val och kolla förutsättningar för att välja på annan ort. /Lena, Syv