Alice
    Hur många poäng behöver man för att bli ekonomikonsult?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, är lite osäker på vad du menar men för att bli en konsult inom de ekonomiska området så kan det ju vara bra att plugga ekonomi på högskolan och det kan se lite olika ut med antagningspoängen från högskola till högskola och från år till år.

    Du kan se statistik på alla högskoleutbildningar i landet här https://www.antagning.se/sv/Ta-reda-pa-mer-/Antagningsstatistik/

    /Lena, Syv