Shawon
    Hur mycket poäng behöver man för att komma in på teknik någonstans i falun?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så kan det vara olika antagningspoäng år från år på olika skolor beroende på hur populära skolorna och programmen är och beroende på de sökandes poäng. Det brukar dock finnas statistik på hur poängen brukar vara på olika skolor och program som du säkert kan få tillgång till om du frågar din Syv på skolan. /Lena, Syv