Maksun
    Jag vet inte vilket gymnasium jag vill börja i och vet inte vad jag vill jobba med men tror jag ska börja i IT meb vill veta hur mycket poäng som behövs!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du kan gå in här och se vad poängen var i år - du kan även titta på fler år bakåt. Dessvärre finns det ingen fast antagningspoäng eftersom den kan växla från år till år beroende på vilka betyg de sökande har. /Lena, Syv
    Oj, glömde länken!! Här kommer den. http://www.gyantagningen.se/slutliga-antagningar.html