Damla98
    En ganska viktig fråga som jag skulle kunna få reda på <3

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre så förändras poängen från år till år beroende på vilka betyg de sökande har så man kan aldrig säga att du behöver en exakt summa poäng. Om du kontaktar din Syv på din skola så kan hen säkert visa på statistik hur det brukar se ut på just den skolan. /Lena, Syv