Magnus
    Om jag får ett F i ett ämne (ej kärnämne) som inte räknas in i mina 16 bästa betyg och därmed inte påverkar mitt meritvärde, hur kan det påverka mig senare? Eller påverkar det mig alls?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Det ämnet påverkar inte dig poängmässigt men om det är en kurs som du fortsätter att läsa på gymnasiet så blir kanske just den kursen svårare för dig.