Anonymes
    Hej allihopa, börjar bli ganska nervös inför universitetet nu i höst. Jag har tänkt att söka in till basår nu på Göteborgs universitet, men är rädd att poängen inte räcker till. Förra årets antagningspoäng var ganska låga, så jag hoppas på att det blir så igen. Finns det något sätt att lista ut hur antagningspoängen ser ut i år. Tänkte om det kanske finns några uppskattningar ute på nätet eller så?

    Tack på förhand!

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Ingen kan på förhand veta om antagningsgränserna går upp eller ner. Det kan finnas gissningar men ingen kan veta.