Marcus
    Hur ser det ut nu och framåt med pilotubildningarns i Sverige? Kommer det bli fler platser om 4 år till exempel? När är det de blir fler platser?

    1 Svar

    Liselotte SYV på GymnasieGuiden
    Hej Marcus,
    de frågorna som du ställer till oss nu - måste du ställa till de ansvariga för Pilotutbildningen. Om någon kan svara på det, så är det dem och inte vi.
    Vi kan inte det och har ingen möjlighet att få fram de uppgifter.

    Du måste själv kontakta de ansvariga på pilotutbildningen i fall du vill få svar.
    Annars så råder vi dig att söka utbildningen i fall du vill gå den (utan att tänka på antal platser, antagninspoäng eller annat sådant som du inte kan påverka) och vi önskar dig lycka till!

    Mvh
    Liselotte SYV
    Liselotte