Hej Eva,
    enligt de prognoser som vi har tillgång till - så blir det i den närmaste framtiden svårt att få jobb som Laserterapeut >>.
    Dock kan man inte veta med säkerhet - hur situationen på arbetsmarknaden blir i framtiden; prognoser kan slå fel. Men även om det stämmer att det blir svårt att få jobb inom yrket laserterapeut, så kommer ju "någon" i alla fall få jobbet, och varför i så fall inte du? Men vi kan inte garantera ngt.; hoppas du förstår hur jag menar.
    Vänligen & Lycka till!
    ANNA