Mikaela
    Jag har kommit in samt tackat ja till den linje jag valt och som jag skulle ha börjat på till hösten, men på grund av min psykiska ohälsa kommer jag troligen inte att börja. Vart vänder jag mig då för att meddela detta? Kan jag söka in till nästa års intagning med de slutbetyg jag har idag och hur går jag då tillväga?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag tycker du kontaktar din Gymnasieantagning och talar om ditt beslut - så får dom stryka dig i år. När det är dags för nästa val så kontaktar du dom igen för att få hjälp med valet - t.ex. aktivering av eventuellt lösenord eller annat du behöver veta. /Lena, Syv