Gizem
    Jag kom in på mitt andra Gymasium val.Men vill inte gå där. Hur ska jag göra?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om du kommit in på ditt andrahandsval så får du svara att du vill stå som reserv på ditt förstahandsval - då har du chans att komma in den vägen. Du bör dock inte tacka nej till det val du kommit in på eftersom du då riskerar att stå utan gymnasieplats helt och hållet. /Lena, Syv