Kimia
    Hej,det är så att just nu så läser jag Mattegrund,och ska skriva Ma-prov på måndag,för att kunna få ett godkänt betyg i matten.Men jag är tveksam om jag ska börja med Matte5000!,när jag får godkänd på provet!.Eller tycker ni att jag ska fortsätta läsa klart Mattegrund det här läsåret?.

    Tacksam för svar

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej, vi tycker att din mattelärare, som känner dig, kan ge dig bättre svar just på den frågan.
    Vi hänvisar till din mattelärare. Du kan även prata med din klasslärare/mentor.

    Med vänlig hälsning
    Julia SYV