Zahra
    Jag försökte logga in och kolla mina val, tydligen har jag ingen registrerad email och kommer inte ihåg mitt lösenord, därmed kan jag inte logga in på något sätt. Hur ska jag göra?

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV
    Hej Zahra!

    Var i landet bor du? Vilken kommun?
    Du bör kontakta Antagningskansliet och jag kan skicka kontaktuppgifter till dig, men jag måste veta var du bor.

    Bästa hälsningar
    Milla
    Studie- och yrkesvägledare
    Här http://www.antagningskanslier.se/default.aspx kan du själv hitta kontaktuppgifter till just ditt Antagningskansli. Välj län och kommun och tryck på SÖK. Så får du fram postadress, tel.nummer, faxnummer och epostadress till just rätt Antagningskansli.