Kimia
    På VO.För att jag skriver väldigt utförligt på prov men ändå får jag inte högre betyg än c!.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Kimia, den frågan som du ställer här är en relevant och mycket bra fråga att ställa till dina lärare i vårdämnen när ni har utvecklingssamtal eller avstämningsträff. Om ni inte har utvecklingssamtal inom kort, be om att få ha samtal med lärarna. Dina föräldrar /vårdnadshavare/ får gärna vara med på det samtalet. Du är inte myndig och dina föräldrar har rätt att delta i allt som har med dina studier att göra.

    Du kan be läraren att ge dig ett EXEMPEL på ett perfekt svar på någon fråga, ett svar som fick A-betyg. Då kan du jämföra med ditt svar och se skillnaden.

    Bästa hälsningar
    Anna SYV